Friday 16 January 2015

Favourite Look of The Week

This week on Favourite Look of The Week, I choose Alexa Chung and Tali Lennox. They both had an amazing look.

Cette semaine pour le "Favourite Look of The Week" j'ai choisi Alexa Chung et Tali Lennox.  Les deux avaient de très beau look.


Alexa Chung:


Denim Shirt Dress is so pretty. This look is simple, but fashionable, pretty  and a bit chic because of her boots.  Her tights add something special to the outfit and complete it as well. Love it! 

Une robe chemise en jeans c'est extrêmement beau. Ce look est simple, mais à la fois "fashionable", beau et un peu chic à cause de ces bottes.  Ses bas de nylon  ajoutent quelque chose de spécial à l'outfit et le complète aussi. 


Tali Lennox: 


This look is original, simple, fashionable and pretty.  Like the fact that this look is a bit masculine, but she made it feminine with a heel sneakers, and her red lipstick.  I have to say that I love these pants.  Love this look! 

Ce look est à la fois original, simple, "fashionable" et beau.  J'aime le fait que ce look est un peu masculin, mais avec ces  sneakers avec un talon et son rouge à lèvre rouge elle l'a rendu plus féminin.  J'ai beaucoup c'est pantalon. J'adore ce look. 



Which look do you prefer? What do you think about them? Leave me a comment below! :) 
Quel look préfères-tu? Que penses-tu de ces deux look? Laisse-moi un commentaire! :) 



No comments:

Post a Comment