Friday 13 February 2015

Favourite Look of The Week

This week on the Favourite Look of The Week, I choose Hilary Rhoda and Kendall Jenner. They both an amazing and fashionable look.

Cette semaine dans "Favourite Look of The Week", j'ai choisi Hilary Rhoda et Kendall Jenner. Les deux avaient de très beau look. 


Hilary Rhoda:


Flared pants are coming back, like I said before. This look is simple, fashionable and amazing.  This outfit it's a great example that even if you don't  wear accessories you are still in the trend and have an amazing look. Love it! 

Les pantalons pattes larges reviennent à la mode, comme je l'ai déjà mentionnée.  Ce look est simple, "fashionable" et fantastique.  Ce look est un bon exemple pour démontrer que même si tu n'ajoutes pas d'accessoires tu peux quand même être à la mode et avoir un look d'enfer.  J'adore!! 




Kendall Jenner: 


I have to say that I love her skirt. Her look is stunning and simple. She doesn't have  accessories and it's beautiful. Her skirt completes the outfit and add something to it.  Her boots too. Love it! 

Je dois dire que j'adore sa jupe. Son look est magique et simple. Elle n'a pas ajouté d'accessoires et c'est très beau de même. Sa jupe complète son outfit et ajoute quelque chose de particulier aussi. Ses bottes assi! J'adore. 


What do you think about those looks? Do you like them? Which one do you prefer? Leave me a comment below! :) 
Que penses-tu de ses looks? Est-ce que tu les aimes? Lequel préfères-tu? Laisse-moi un commentaire! :) 




No comments:

Post a Comment