Saturday 21 February 2015

Favourite Look of The Week

This week on the Favourite Look of The Week, I choose Victoria Beckham and Gigi Hadid. They both  had an amazing look.

Cette semaine dans le "Favourite Look of The Week" j'ai choisi Victoria Beckham et Gigi Hadid. Les deux avaient des beaux looks.


Victoria Beckham:


Her look is simply awesome.  It's simple, fashionable and pretty.  Love her shoes so much. She doesn't add a lot of accessories, just a scarf and it's complete the outfit perfectly! Love it! 

Son look est simplement fantastique.  C'est simple, "fashionable" et beau. J'ai beaucoup ses souliers. Elle n'a pas ajoutés beaucoup d'accessoires excepter son foulard qui complète son look parfaitement. J'adore! 


Gigi Hadid: 


Amazing fashionable, chic and pretty look! It's also simple.  Love her coats.  She doesn't add a lot of accessories, just a couple of gold bracelets and rings.  Love it! 

Fantastique chic et beau look.  C'est aussi un look simple. J'adore son manteau. Elle n'a pas ajoutés beaucoup d'accessoires, seulement quelques bracelets et bagues or.  J'adore!! 

Which look do you prefer? What do you think about them? Do you like them? Leave me a comment below! :) 
Quel look préfères-tu? Qu'est-ce que tu penses de ces looks? Est-ce que tu les aimes? Laisse-moi un commentaire! :) 



No comments:

Post a Comment