Monday 9 March 2015

Favourite Look of The Week

This week on the Favourite Look of The Week, I choose Gigi Hadid and Alessandra Amdrosio. They both wore a casual look that I liked.

Cette semaine, dans le "Favourite Look of The Week", j'ai choisi Gigi Hadid et Alessandra Amdrosio. Les deux portaient un look casual que j'ai aimée. 


Gigi Hadid:

Love this look. It's simple, fashionable and pretty.  It's an everyday look and  her blue jacket make it more spring look.  Her sunglasses, her shoes and her bag complete the look and make the outfit more casual.   Love It!! 

J'adore ce look. Il est "fashionable", simple et beau. C'est un outfit pour tous les jours et son jacket bleu le rend plus printanier. Ses lunettes de soleil, ses souliers et son sac complètent le look et le rend plus casual.  J'adore!! 


Alessandra Ambrosio: 


This outfit is a perfect one. It could be an office outfit, not to casual and too chic.  It's fashionable and pretty.  Her pants and her scarf add something at the outfit and complete it very well. Her coat can also complete the look. Her shoes are amazing too. Love this look! 

Cet outfit est parfait. Ça peut être un outfit pour le bureau, pas trop casual et pas trop chic aussi.  C'est "fashionable" et beau.  Ses pantalons et son foulard ajoutent quelque à l'outfit et le complète aussi.  Son manteau aussi peut compléter le look. Ses soulier sont fantastiques aussi.
 J'adore ce look !!! 


Which look did you prefer? What do you think about them? Leave me a comment below! :) 
Que penses-tu de ses looks? Est-ce que tu les aimes? Laisse-moi un commentaire! :) 

The pictures are from/ Les photos proviennent:  http://www.vogue.co.uk/spy/celebrity-photos/2015/03/best-dressed-of-the-week 

No comments:

Post a Comment