Sunday 17 May 2015

Instagram's Outfit




I decide to share with you some outfit that I posted on my Instagram. Some of you have already seen them. They are simple, fashionable and comfortable. You can have all the details where the clothes and accessories are from on my Instagram. The link is  Here

J'ai décidée de partager avec vous quelques outfits que j'ai postés sur mon compte instagram.  Certains d'entre vous les avez déjà vus. Ces deux looks sont simples, à la mode et confortable.  Tu peux trouver tous les détails d'où proviennent les vêtements et accessoires sur mon compte instagram.  Le lien est ici

What do you think about these two looks? Do you like them? Leave me a comment below! :) 
Que penses-tu de ses deux looks? Est-ce que tu les aimes? Laisse-moi un commentaire! :) 

No comments:

Post a Comment