Wednesday 21 January 2015

Instagram's Outfit | Dinner Look



This weekend I had two birthday dinner, one for my mom and one for my friend. I decide to share my outfits with my instagram followers and today I share those with you.  I opted for two casual look and comfortable one.  They are simple, fashionable and pretty. 

Cette fin de semaine j'avais deux soupers de fêtes, un pour ma maman et un pour mon amie. J'ai partagée mes outfits sur instagram et aujourd'hui je les partage avec  vous.  J'ai été avec deux look qui sont casual et confortable.  Ils sont simples, "fashionable" et beau. 


Faux fur vest/ veste en fausse fourrure: H&M 
Jeans: Lc Lauren Conrad  Similar/Semblable
White Shirt/Blouse Blanche: Zara
Skirt/Jupe: Made by me 


What do you think about those looks? Which one do you prefer? Do you like them? Leave me a comment below! :) 
Que penses-tu de ces looks?  Lequel préfères-tu? Est-ce que tu les aimes? Laisse-moi un commentaire! :) 



No comments:

Post a Comment