Monday 23 March 2015

Dress & Leather Jacket




I feel like dresses and leather jacket is the best combo for spring. You never can get wrong when you wear a leather jacket. In spring, it's kind of difficult to know the exact weather so you have to prevent.  This look is perfect to work, shopping, hang out with friend and family dinner. You can't see it on the pictures, but I add some colors with my green nail polish and red lipstick. 

J'ai l'impression que les robes et les manteaux de cuir sont le combo parfait pour le printemps.  Tu ne peux jamais te tromper en portant un manteau de cuir. Au printemps, c'est difficile de savoir la température exacte, donc, tu dois prévoir d'avance.  Ce look est parfait pour le travail, aller magasiner, sortir avec tes amis et pour un souper de famille. Tu ne peux pas le voir sur les photos, mais j'ai ajoutée de la couleur avec mon vernis à ongle vert et mon rouge à lèvre rouge. 

Dress/RobesBoohoo
Leather Jacket/ Manteau de cuir: **Sold Out** Dynamite
Boots/Bottes; Topshop **Sold Out** 

What do you think about this look? Do you like it?  Leave me a comment below! :) 
Que penses-tu de ce look? Est-ce que tu l'aimes? Laisse-moi un commentaire! :)


No comments:

Post a Comment